Geen accountgegevens ontvangen of wachtwoord kwijt?

Bij het aanmaken van nieuwe accounts wordt automatisch een e-mail gestuurd naar de gebruiker met daarin een uitnodiging om de site te bezoeken en het account te activeren.
Dit (automatische) bericht kan in de spam-map terecht terecht komen, dus kijk daar altijd eerst even.

Het wordt aangeraden om @triage.nl toe te voegen aan de lijst met vertrouwde e-mailadressen ("white-list").

Mocht daar de uitnodigingsmail niet (meer) te vinden zijn, dan kun je altijd met behulp alleen van je e-mailadres een nieuw wachtwoord krijgen. Volg s.v.p. de stappen hieronder.

Wachtwoord kwijt of nieuw wachtwoord aanvragen?

Als je je wachtwoord kwijt bent, volg je deze stappen:

Klik op Login, rechtsboven op de homepage van triage.nl.
Op het volgende scherm, klik op Ben je je gebruikersnaam of wachtwoord vergeten? (rode pijl)

Vul je gebruikersnaam (rode pijl) óf e-mailadres (gele pijl), beide is niet nodig!, in en klik op de knop Zoek

Als je in het systeem staat, ontvang je een e-mail met daarin een link waar je op moet klikken.

LET OP: wanneer je deze e-mail na 10 minuten nog niet ontvangen hebt, check dan je spam-box. Geautomatiseerde e-mails worden soms door mailprogramma's (begrijpelijk) als spam gezien. Misschien handig om info@triage.nl en beheer@triage.nl aan je lijst van goedgekeurde adressen toe te voegen.

Je komt nu op een scherm terecht waar je twee maal het wachtwoord van je keus moet invoeren.

LET OP: er zijn eisen waaraan je wachtwoord moet voldoen!
Lees de instructies zorgvuldig.

Klik Bewaar de wijzigingen en je bent weer ingelogd!

Als je ALLE stappen hebt gevolgd en ...

  1. je ontvangt de e-mail met inloglink niet, of...
  2. het lukt niet,

neem dan contact op met beheer@triage.nl en je wordt geholpen.